Wednesday, October 19, 2011

gegel ke boboy?hihihi

esok aku nk p buat 4d scan..nk check baby dlm perut nie laki ke pompan..senang la mummy nk beli bj nnt :)

smlm aku n kanda p midvaley..nk beli baju mengandung utk ke opis, bj2 aku mmg xleh pakai da..maklum lew dulu mmg pinggan mcm kerengga..hak3..so dapat la beberape helai kt mother club..sambil2 tue survey barang2 baby..excitednye..haha..
kitorg tgk stroller, car seat, bj2 baby, barang keperluan baby, botol susu mcm2 la..
mmg hebat2 jugak hargenye..bile buat kire2 barang2 yg kitorg berkenan..lebih kurang same ngan harge barang2 hantaran..hahaha..

time survey tue, kanda berkenan car seat ferrari..bile tgk rege..telan liur gak la..nearly 2K..then kanda ckp kt baby, "baby, mummy pon naik kenari je, xkn baby nk pakai ferrari..xpayah la ekh.."
hahahahaha..tergelak aku..ayah die yg nk, ckp xpyh kt baby plak..hihi..

ms turun escalator
aku : b, sebenarnye byk bende excited dlm idop kite kan..
kanda : *pandang aku
aku: ye la, memula kite excited bercinte..asek nk jumpe je..haha..eventho seminggu skali ase mcm sethn..hihi
pastu nk tunang..cr barang2 hantaran..bj nk tunang..cincin tunang, cincin risik...
pastu kite excited nk kawen plak..decorate pelamin, pilih baju, beli brg2 hantaran, buat persiapan..hihihi..
then kite excited pg honeymoon..sbb 1st time vacation berdua..
then kite excited dpt news syg pregnant..
skang kite excited nk beli brg2 baby..ermmm..i'm so hepi ebi...
Kanda: aah syg, ebi pon hepi..xsaba nk tgu baby kua..nk bawak die jln2..
aku: hee..

iluvu ebi..iluvu..mwahhhhhhhhh

No comments: